2012. május 27., vasárnap

Ez meg az

Nos....


Mostanában elkezdtem RPC-zni, bár szerintem annyira nem jók, de lényegtelen :D
Általában magamat, vagy a saját belső lelki világomat jelenítem meg. 
Hogy miért kezdtem el? Egyszerű. Gyakorlom a géppel való  színezést, a pózokat is begyakorlom, az arckifejezéseket, a különböző technikákat. Így amikor lesz időm ismét magamtól rajzolni, akkor már menni fog. ^^


Naru az animés énem, akit majdnem mindenki ismer


Ők itt Naru és Blake. Lelkem két része.
Naru a forrófejű, vadóc, aki minden hülyeséget megcsinál.
Blake a nyugodtabb, megfontoltabb énem, aki visszafogja Narut amikor tudja. Bár ha Seme énjei előjönnek, akkor  ő is megállíthatatlan.


Chibi én :D


Most egy ideig nem lesz időm RPC-zni, mert vizsgaidőszakom van sajnos, de majd folytatni szeretném ^^ fejlődni, újabb dolgokban kipróbálni magamat :D 
De most fő a tanulás.

Ja ne!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése