2011. november 30., szerda

Hosszú nap~

Úristen de hosszú volt ez a nap X.x
Na sebaj. Annyira szelektál az agyam, hogy ma egy órával előbb bementem a suliba... X"D csak annyit láttam hogy már 3/4 van és rohantam. A metrón meg gondolkoztam, hogy miért van még csak fél 11...hm... na sebaj, volt időm megvarrni anyu ajándékát -^3^-
Verbálison kivételesen nem szólt be a tanárnő, az angolom elmaradt, így 2 órát rajzolgattam X"D best... aztán egy röhögős technológiák és összefoglalás, majd egy még röhögősebb műhelymunka :D
 Agyilag nem vok a toppon,de azért még tanlni kell és elküldeni a közéleti beadandót X"D

Viszont!

Megérkezett a Seba parókám,így szombaton megtudom, hogy hogyan áll ^^" szerintem szarul fog, de sebaj, kibírom >< maximalista vok~




És megtaláltam Yuya face-t (az eredetit) és írtam neki ~ <3 kíváncsi vagyok vissza ír-e... remélem <3





Mára ennyi, mennem kell tanulni :D majd jelentkezem pááá~





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése