2011. december 5., hétfő

Soha többet.....

Sose éreztem még magamat ennyire fizikailag,idegileg és lelkileg egyszerre...ha tudtam volna, hogy ez lesz, nem nézem meg ezt a filmet....






Pszichológián levetítették nekünk a Kísérlet című filmet.
A történet dióhéjban annyi, hogy önkéntesekkel kísérletet végeznek,miszerint 2 hétre börtönőrök és rabok lesznek. Nem írnám le a részleteket, de a végén minden elfajul, az emberek megzavarodnak....


A film utolsó perceiről kiszaladtam,mert hányingerem volt, a zokogás kerülgetett és remegtem. Nem a morbidságától...az még hagyján... de az ahogyan a történtek hatottak rám lelkileg és idegileg, attól fizikailag rosszul lettem. És nem voltam egyedül vele...


Hazafelé majdnem leestem a lépcsőn, úgy remegtek a lábaim, ziháltam, összegörnyedve sétáltam apró,de gyors léptekkel. Le voltam sápadva szemeim csak úgy ugráltak,ahogy a környezetem figyeltem és tördeltem a kezem. Mindenki engem figyelt. Mire beértem az albiba és felhívtam anyut, hogy végeztem a suliban, nem bírtam tovább és zokogtam. Sose voltam még ennyire rosszul..... Zakatol a fejem,még mindig zihálok, össze vagyok görnyedve és ráz a hideg...


Minek kellett ezt nekünk levetíteni? Vagy legalább figyelmeztettek volna minket...soha többé...nem akarom ezt...elég volt....túl sok volt....


És most még tanulni kellene....nem tudom egyáltalán aludni fogok-e.... sose hatott még rám így film...Én bírom a morbid dolgokat, de ez...lelkileg tett tönkre...félek a semmitől...komolyan... Nem tudom mi van velem....


NEM AKAROM!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése