2011. december 11., vasárnap

Szombat

Hát mit is mondjak...Azt hiszem valami elromlott bennem XD


Ugyan mindenki conon volt, én nem mentem.Pihenni akartam végre egy picit. Ez össze is jött azonban már nagyon rég nem volt olyan, hogy unom a semmittevést. Ha már nem tudom magam lefoglalni semmivel és azt számolom mikor mehetek aludni SZOMBATON az gáz... -.-
Megszoktam hogy mindig van mit csinálni....na mindegy.

Viszont Kuroshitsuji Ova-kat néztem!XD A Ciel in Wonderland és a Will-ről szóló volt a kedvencem,bár a többi se volt rossz csak fura XD Volt egy amiben egy nő szemszögéből néztünk végig,aki vendég volt a kastélyban és volt egy a "hogyan készült a Kuroshitsuji II"...hát az marha nagy volt XDD

És akarok Nyuszi sebát CP-zni!!!!!!! <3 Annyira édes! megzabálom, úgyhogy Márk ötletére a tavaszi con 2. napjára az leszek! <3

セバスチャン の コスレ が ほしいい~



Olivér ma reggel is keltett, (mint tegnap), vagyis a résnyire nyitott ajtómon ugatott be nekem, hogy keljek fel...XD Gondolom unatkozott <3

Most nagyon fáradt vagyok, hamarosan indulok anyuhoz és viszem Erikámnak a parókáját :D Fura hogy az övét később rendeltem és előbb érkezett meg X"D na sebaj. :) remélem hamarosan megérkezik az enyém is :)

Az izmaim fájnak,csak nem tom mitől,de nagyon idegesítő már -.- A HND karira is el kell kezdenem megcsinálni a csoport ajándékokat, de erre a jövőhéten lesz időm ^^

Na pápááá~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése