2011. december 14., szerda

Kimerítő Szerda

Tegnap történtek jó, rossz és vicces dolgok is.

Cukiiiiii!!!!

A jó:
Verbálisból és műhelymunkából megkaptam az 5-t!Hurrá!  Ennek nagyon örültem, szépen felviszik az átlagomat :D
Este készítettem holnapra ajándékot, így nyakig vörös agyag színem volt X"D nagyon vicces volt.

Rossz:
A lakótársam reggel azzal fogadott hogy én egy "Akkora igénytelen FOS" vagyok....és hogy búcsúzzam el a kauciótól az albiért....kurva ideges lettem rá,ma már költözöm is ki,nem vagyok hajlandó itt maradni vasárnapig, mert a hisztis picsa srácra megint rájött az 5 perc. Hogyan takarítsam ki a wc-t ha bebúrja a Domestos-t? -.- Mitől féli, hogy megesszük? Ellopjuk? Körbenyalni nem fogom a wc-t mert neki olyanja van....És am sem beszélhet velem így! Semmivel sem több nálam a rohadék! Csak nem tetszik hogy nem dughatott meg anno....
A másik  rossz az az volt, hogy fél pontra meghúzott a technológiák tanárnő, bár átmentem feleléssel, de amíg feleltem egy másik tanárral röhögtek rajtam -.- ezt nem tehetné meg...
A harmadik rossz, az volt, hogy apám egy bunkó paraszt,aki leszarja mi van a gyerekével....bár ezt már megszoktam...komolyan a mostoha apám többet foglalkozik velem....

Vicces:
Angolon karácsonyoztunk,így összedobtuk a pénzt és leküldtük Ricsit, az osztálytársamat pezsgőért és szaloncukorért XD vicces volt. a tanár úr 3 db 2 dl-es pohárba töltött nekem X"D utána már vicces volt felelni is menni X"D hadartam és áradt belőlem a piaszag <3  de nagyon vicces volt. nem voltam berúgva csak becsiccsentettem :D

Kb ennyi volt a napom XD már csak két nap és szünet~ végre^^


  

                                    Élvezzétek ezt a kis videót!!!! <3                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése