2012. január 25., szerda

Újraéledve

Hello minna!
elég rég jelentkeztem mit ne mondjak XD Ezért előre is gomenasai. ><"
Kissé sok dolog történt velem,de csak szép sorjában ;3

Karácsony előtt óta beteg vagyok, mononukleózisom van. elég rosszul voltam, alig tudtam enni, a fülem minden nyelésre úgy fájt mintha egy tű szúrná a dobhártyámat, lázas voltam, alig aludtam és fehér hólyagok voltak a torkomban ><"
De hogy ez ne legyen elég,mire a torkom rendbe jött a májam megnagyobbodott, a nyirokcsomóim begyulladtak. Úgyhogy ott tartok, hogy ha megerőltetem magam megreped a lépem is -.- Szupi. De legalább a májam nem károsodott maradandóan ^^ ma tudtam meg a tegnapi vérvételem eredményét :D

Mi volt még.... ja igen :D
A betegség miatt ágyban töltöttem a szilvesztert otthon -.- de a tűzijátéknál vicces volt mert Olivér megugatta a tűzijátékot X"D kis pöttöm <3

Bokkun a telóm meghalt ( R.I.P.), nyugodj békében édesem, így anyu előfizetésére tegnap kaptam egy újat, ingyen. Telenor Onetouch :D
Nagyon tetszik már töltöttem le ingyen japán nyelvleckéket, szótárat, kanji gyakorlót. :D

A HND most vasárnap kezdi a próbákat,remélem haladni foguk ><" nincs sok időnk. Április 14-15 már con~ ><
A parókám eltűnt valahol a postán így majd februárban rendelhetek újat és ideje nekiállni a cosplay varrásnak is :D



A vizsgáimon túl vagyok, az átlagom sem olyan rossz :D



Pár napja rá vagyok kattanva Chi-re :D <3



Annyira édes!!!!!Kyaaaaaaaaaa~ <3
És kell egy ilyen plüss!!!



Egyenlőre ennyi :D Ja ne~ Chi legyen veletek >3<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése